خدمات پرداخت و آنالیز اپلیکیشن

FARIN ANDISHE MANDEGAR

ابزارها و تکنولوژی های استفاده شده در توسعه خدمات پرداخت و آنالیز اپلیکیشن

متخصصان ما می توانند به شما کمک نمایند که بهترین و پراستفاده ترین شیوه‌های پرداخت میان بازار هدف خود را شناسایی نمایید تا با استفاده از آن شیوه محبوبیت خود را میان مشتریان افزایش بخشید. در این راه از تکنولوژی‌های زیر استفاده می‌نماییم.

  • q

    Google Wallet

    Google Pay Send (قبلا Google Wallet) یک سرویس پرداخت همگرا است که توسط Google ایجاد شده است که به مردم اجازه می دهد تا از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه رومیزی برای ارسال و دریافت پول بدون هزینه به فرستنده یا گیرنده استفاده کنند. Google Pay ساختاری دارد تا مشتریان آن بتوانند به یکدیگر پول بفرستند. برای ارسال پول، یک کاربر Google Pay وارد آدرس ایمیل یا شماره گیرنده می شود. گیرنده سپس باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل را به حساب بانکی برای دسترسی به این پول  متصل نمایند. اگر گیرنده حساب Google Pay داشته باشد، وجوه به طور مستقیم به این حساب ارسال خواهد شد.

  • r

    Stripe

    سنت رپ یک شرکت فن آوری است. نرم افزار آن به افراد و شرکت ها اجازه می دهد تا پرداخت ها را از طریق اینترنت دریافت کنند. استرایپ و زیرساخت های بانکی مورد نیاز و ضد تقلب را برای  سیستم های پرداخت فراهم می کند ،  API های استرایپ به توسعه دهندگان وب این امکان را می دهد که از استرایپ برای ادغام پردازش پرداخت در وب سایت های خود و برنامه های تلفن همراه استفاده کنند . در آوریل 2018، این شرکت ابزارهای مبارزه با تقلب  در تراکنش را توسعه داد که در کنار API های پرداخت برای جلوگیری از معاملات جعلی استفاده می شود.

  • D

    Apple pay

    Apple pay یک سرویس کیف پول، توسعه داده شده توسط شرکت اپل است که به کاربران اجازه می دهد پرداخت ها را به صورت شخصی،برای برنامه های iOS و وب انجام دهند. این برنامه در iPhone، iPad Watch، iPad و Mac پشتیبانی می شود. و می تواند تراکنش کارت اعتباری را جایگزین پرداخت‎های ترمینالی نماید. پرداخت اپل نیازی به پایانه های پرداخت Apple Pay ندارد؛ و با هر فروشنده‌ای که پرداخت غیر حضوری را پشتیبانی می‌کند کار می‌کند.

  • Q

    Flurry

    ترافیک کاربران ما را قادر می سازد رفتار مصرف کننده را توسط داده های دریافتی از آنها متوجه شویم و تجزیه و تحلیل نماییم . چیزهایی مانند پرداخت در مقابل مشتری های غیر پرداختی یا مشتری هایی با استفاده کم تر در برابر کاربران با استفاده زیاد می تواند کاربران را دسته بندی نمود . در این بخش شرکت ها می توانند تمام نمونه کارهای خود را بررسی نمایند و دادههای متفاوت خود را تجزیه و تحلیل نمایند.

  • T

    Google Analytics

    Google Analytics یک برنامه تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت است که آمار واقعی و تجزیه و تحلیل تعامل کاربر با وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد. تجزیه و تحلیل گوگل اجازه می دهد تا صاحبان وب سایت برای تجزیه و تحلیل بازدید کنندگان خود، با هدف تفسیر و بهینه سازی عملکرد وب سایت تغییراتی در سایت اعمال نمایند. تجزیه و تحلیل گوگل می تواند تمام اشکال رسانه های دیجیتال را شناسایی و با دیگر سرویس‌های گوگل که شامل بنرها و تبلیغات نیز می شود ادغام گردیده است.